Zwrot / Wymiana

Klient ma prawo wymienić / zwrócić dany produkt do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Towar podlega wymianie / zwrotowi pod warunkiem że:

- znajduję się w oryginalnym i nienaruszonym stanie,

- nie nosi śladów użytkowania,

- posiada fabryczne opakowanie oraz metki.

Jak dokonać zwrotu / Wymiany

1. Skontaktuj się z obsługą sklepu:

- W tytule maila wpisz zwrot lub wymiana oraz numer zamówienia

2. Pobierz odpowiedni formularz, wypełnij go oraz dołącz do paczki:

Zwrot

Wymiana

3. Spakuj należycie zakupiony towar  (w przypadku czapek najlepiej w ten sam kartonik)

4. Towar odeślij na adres:

SNAPBOX SP. Z O.O.

UL. STALOWA 17

41-506 CHORZÓW

UWAGA:

- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

- W przypadku zwrotu pieniądze zostaną odesłane na podany rachunek bankowy

  w przeciągu 7 dni od otrzymania paczki.

- W przypadku wymiany kosztami wysyłki obciążony zostanie kupujący.

  Po kontakcie z obsługą sklepu ustalona zostanie odpowiednia forma płatności.


Produkt dodany do porównania